پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4738
-
الف
+

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «بچه‌های طلاق» و «بچه‌های ابدی» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «بچه‌های طلاق» و «بچه‌های ابدی»، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «بچه‌های طلاق» پنجشنبه 13 آذر‌ روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1368 تولید شد.

«بچه‌های طلاق»، داستان زنی به نام فرشته را روایت می‌کند که مربی خصوصی دختر نوجوانی به نام عاطفه میشود. والدین عاطفه متاركه كردهاند و پدر او با رفتارهای خود باعث شد تا عاطفه در وضعیت روحی نامناسبی قرار بگیرد. از طرفی، فرشته به عنوان یک دانشجو در پی تحقیقاتی درباره مساله طلاق برای پایاننامه‌اش بود؛ و به همین منظور به خانواده عاطفه نزدیك می‏شود و...

جهانبخش سلطانی، مهشید افشارزاده، پوراندخت مهیمن، آرزو احمدی، زنده‌یاد شهلا ریاحی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی و علی پویان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «بچه‌های طلاق» پنجشنبه 13 آذر ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «بچه‌های ابدی» به کارگردانی پوران درخشنده نیز جمعه 14 آذر از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بچه‌های ابدی» که در سال 1385 تولید شده، آمده است: نگار در آستانه ازدواجش با ایمان درمی‌یابد که او تعهدی در زندگی‌اش دارد که نمی‌تواند آن را به خاطر ازدواج، نادیده بگیرد. به همین دلیل، نگار دچار تردید می‌شود و...

شهاب حسینی، الهام حمیدی، هادی مرزبان، پانته آ بهرام، آهو خردمند، فرزانه کابلی، مهدی میامی و فلور نظری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بچه‌های ابدی» جمعه 14 آذر ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پخش «گشت ویژه» به درخواست آی‌فیلمی‌ها

مصاحبه آی‌فیلم با پوران درخشنده، کارگردان فیلم سینمایی «بچه‌های ابدی»

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر